Pàgines Centre d'Informació i Recursos per a les Dones

09 de desembre 2011

S'inicia campanya "Els Regals no són sexistes" per aquest Nadal


L'Observatori de les Dones en els Mitjans de Comunicació sempre ha apel·lat al consum no sexista i a regalar d'una manera diferent, aplicant creativitat a l'hora de triar els nostres regals. Per això, inicia novament aquesta campanya sota la consigna "Regala'm el que vulguis, jo hi poso la imaginació. Els regals no són sexistes".

"Regala'm el que vulguis, jo hi poso la imaginació" és una invitació per a totes les persones que reben el regal a no quedar-se en l'ús que la publicitat ens mostra, sinó a deixar volar la imaginació i anar encara més enllà.
D'aquesta manera, totes les parts involucrades en la cerimònia del regal tenen la seva estratègia de subversió particular amb què contestar la proposta hegemònica.

" Una nina... només serveix per jugar a cuinetes o famílies? Aquest és un ús que, sens dubte, no cal sancionar o culpabilitzar, però no és l'únic que podem fer amb una nina. Amb una nina podem jugar a salvar el món, mentre que amb un madelman també podem jugar a tenir cura dels altres. És un exemple senzill, però que serveix per demostrar que nosaltres podem transgredir aquesta representació esbiaixada que la publicitat fa dels regals, i que podem superar aquests estereotips, simplement proposant una manera diferent de fer-los servir, ampliant la capacitat del producte en qüestió", planteja la campanya d'aquest Nadal.

Tanmateix, us recordem que, en el marc d'aquesta campanya, al CIRD, el dia dimarts 20 de desembre, a les 18:30 h. es farà una taula rodona sobre consum responsable i regals no sexistes amb la participació de Mar Valldeoriola (Cooperativa Germinal), Xavi Palos (Cooperativa Ideas) i Rodrigo Prieto (Institut Diversitas).


Veure més informació a l'Observatori de les Dones en els Mitjans de Comunicació

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada